سوشیال سیگنال ها چگونه بر روی سئو تاثیر می گذارند؟

//سوشیال سیگنال ها چگونه بر روی سئو تاثیر می گذارند؟

سوشیال سیگنال ها چگونه بر روی سئو تاثیر می گذارند؟

تعریف: سوشیال سیگنال به اشتراک جمعی صفحات وب، مورد علاقه و دید کلی رسانه های اجتماعی اشاره می کند که توسط موتورهای جستجو قابل درک است. این فعالیت ها به رتبه بندی آگاهانه صفحه کمک می کند و صورت دیگری از بک لینک خواهد بود.

رسانه های اجتماعی اکنون بیش از یک کانال پیام رسانی و دوستیابی هستند و به طور مستقیم بر روی موتورهای جستجو تاثیر می گذارند. به گونه ایی که شرکت ها و وب سایت های بزرگ دائما در پی استراتژی های مختلف برای فعالیت بیشتر در این شبکه ها هستند.

ارتباط سوشیال سیگنال ها و جستجوگرها:

هدف اصلی موتورهای جستجو بخصوص گوگل این است که محتوای با کیفیت بالا برای کاربران فراهم کنند و از ارتباط کاربران با یک محتوا یا موضوع و یا کالا برای افزایش کیفیت این امر استفاده نمایند، گوگل و سایر موتورهای جستجو، سیگنال های اجتماعی را به عنوان یک نکته مثبت و یک فاکتور رتبه بندی کرده اند.

مشارکت گوگل با توییتر، که توییت را در نتایج جستجو اضافه کرد، شواهد بیشتری از اهمیت رو به رشد رسانه های اجتماعی در رتبه بندی های جستجو است.

برخی از سیگنال های اجتماعی مربوطه عبارتند از:

لایک فیسبوک وب سایت، شیر فیسبوک وب سایت، گوگل پلاس وان،گوگل پلاس شیر، لینکدین شیر، پینترست، دیگو شیر، بافر شیر و …


افزایش سیگنال های اجتماعی نشان می دهد که ارزش وب سایت و دامنه بالاست. هنگامی که تعداد زیادی از کاربران دامنه ایی را به اشتراک می گذارند نشان می دهد که صفحه ارسالی دارای محتوای مفید و با ارزشی است و یا دارای محتوای سرگرم کننده است. 

افزایش سوشیال سیگنال

از آنجاییکه در حال حاضر در شبکه های بزرگ اجتماعی به اشتراک گذاری بسیار زیادی می افتد، سیگنال های اجتماعی می توانند به عنوان ابزاری برای پیاده سازی صفحات، لینک های سرمقاله و کیفیت محتوا به عنوان عامل مهم برای جستجوگرها تبدیل شوند.امروزه برای کسب و کارهایی که به دنبال رتبه بندی جستجوی خود هستند، استراتژی جامع در رسانه های اجتماعی می تواند علاوه بر تمام تاکتیک های معمول سئو رتبه جستجوی وب سایت شما را ارتقا دهد.

اول و مهمتر از همه، محتوای قوی کلیدی مهم است. محتوای ارزشمند، سرگرم کننده یا آموزنده همیشه تعامل مثبت بیشتری نسبت به تبلیغات آزاد دهنده یا حجم وسیع تبلیغات ایجاد می کند.

برخی از استراتژی های محکم و درست برای دریافت سوشیال سیگنال عبارتند از:

پست روزانه: نام تجاری خود را در بالای رسانه های خبری رسانه های اجتماعی نگه دارید.
استفاده از تصاویر: تصاویر به شدت افزایش میزان تعامل برای همه انواع رسانه های اجتماعی را افزایش می دهد.
گوش دهید: بشنوید که مردم درباره  شما چه می گویند و به نقد مثبت و منفی پاسخ های درست دهید.
نظارت: چندین برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی رایگان وجود دارد که سهام، توییت های مجدد، موارد دلخواه و کلمات کلیدی مرتبط با نام تجاری شما را دنبال می کند.
مسابقات: مسابقات و هدایا یک راه عالی برای افزایش علاقه به نام تجاری شما هستند.
مشارکت: اشتراک گذاری لینک ها و تولید محتوای اصلی با برند ها و یا وب سایت های محبوب دیگر.
تمام شبکه های اجتماعی مهم را پوشش دهید: محتوا را برای همه سایت های رسانه های اجتماعی آماده و منتشر کنید.


سوشیال سیگنال ها امروزه فاکتوری بسیار مهم و اساسی در مبحث سئو و افزایش رتبه وب سایت است این فاکتور هیچ سقف و محدودیتی ندارد و می تواند در رقابت های نزدیک رتبه بندی ها در موتورهای جستجوگر عامل پیروزی و برتری باشید.

 

تهیه و تنظیم:

گروه مارکت لایک

 

سوشیال سیگنال ها چگونه بر روی سئو تاثیر می گذارند؟
4.6 (92.22%) 18 votes
توسط | 2017-09-05T15:10:52+00:00 سپتامبر 5th, 2017|آموزشی|1 دیدگاه

درباره نویسنده:

یک دیدگاه

  1. استایل آپ سپتامبر 21, 2017 در 8:08 ق.ظ - پاسخ

    مطلب مفیدی بود.

درج دیدگاه